WEBINAR

Hvordan finder du den rigtige medarbejder?

Få gode råd til et godt rekrutteringsforløb

Rekruttering er en vigtig del af virksomhedens vækst og drift, fordi det er vejen frem til den rigtige bemanding. Det er dog ikke altid nemt at finde de rigtige medarbejdere. Du konkurrerer med mange andre arbejdsgivere om de bedste kandidater på markedet, så der er ingen garanti for, at din rekrutteringsindsats belønnes med den perfekte ansættelse.

På dette webinar får du en gennemgang af de obligatoriske faser i en god rekrutteringsproces samt tips og tricks til at øge sandsynligheden for at finde den rigtige.

Vi kigger bl.a. på:

  • De forskellige faser i rekrutteringsprocessen - fra job- og personbeskrivelse til stillingsannonce, screening, samtale(r) og ansættelse
  • Hvilke dele af processen kan digitaliseres og automatiseres?
  • Er det en god idé med tests? Og hvilke muligheder findes der?
  • Hvad koster en nyansættelse?
  • Hvad koster en fejlansættelse?
  • De bedste råd til at undgå en fejlansættelse

Webinaret er gratis og åben for alle.

Dette webinar er sponsoreret af Azets.