Bliv udstiller 2025

Siden 2000 har vi arrangeret den årlige messe Træfpunkt HR, hvor danske HR-ansvarlige mødes for at dele viden og erfaringer. 

Nedenfor ser du fordelene ved at deltage som udstiller, hvem du kan forvente at møde som besøgende, samt information om standpriser og vores udstillerpakke.

Hvorfor blive udstiller?

På messen mødes de HR-ansvarlige for at netværke, opnå ny inspiration og få et overblik over de mange HR-produkter og services, der findes på markedet. Alle disse aktiviteter tiltrækker HR-

folket – for det hele fås samlet under et tag. Det giver dig en unik mulighed for at møde din målgruppe og skabe interesse for din virksomheds produkter. 

Vi håber, at vi kan byde jer velkommen som udstiller på Træfpunkt HR® 2025 i Øksnehallen.

Hvem besøger messen?

 

Standpriser

Kommer snart!

Udstillerpakken:

Når du køber stand på Træfpunkt HR, får du foruden standarealet også profilering og markedsføring. Herunder ser du, hvad udstillerpakken indeholder.

  • Stand: Stand der er inddelt i moduler af 4, 6 og 9 m2 og som kan sammensættes efter behov

  • Profilering ved annoncering*: Profilering i form af firmanavn og logo ved annoncering af Træfpunkt HR®

  • Profilering  i og distribution af besøgsbrochuren: Firmanavn og logo vist i vores besøgsbrochure, som bliver sendt til mange mulige besøgende inden for HR-området. Derudover vil du modtage 100 trykte besøgsbrochurer, som du kan sende til dine nuværende og mulige kunder, samt du vil modtage en elektronisk version af besøgsbrochuren, hvor dit eget logo er på forsiden.

  • Profilering med tekst*: Firmaomtale med logo på Træfpunkt HR's hjemmeside.

  • Webprofilering*: Logo samt link på Udstillerlisten

  • Webbanner: Træfpunkt-banner til jeres website, som kan linkes til Træfpunkt-websitet med information og forhåndsregistrering for de besøgende

    *Dog kun materiale, der produceres efter modtagelse af underskrevet kontrakt samt rettidig aflevering af logo

Se også eksempler på udstillerstande her.