BLIV UDSTILLER PÅ TRÆFPUNKT HR

I 2024 deltog 1942 gæster og 140 udstillere

På Træfpunkt HR kan du møde mange danske HR-ansvarlige. De mødes for at finde deres næste leverandører, dele viden og erfaring samt netværke.

Når du booker stand på Træfpunkt HR, får du ud over standen også markedsføring.

Nedenfor ser du, hvad udstillerpakken indeholder.

  • Stand: Standene er 4, 6 og 9 m², og de kan sammensættes efter behov.

  • Profilering ved annoncering: Profilering i form af logo ved annoncering af Træfpunkt HR®.

  • Profilering i invitationer til mulige besøgende: Firmanavn og logo i trykte invitationer, som bliver sendt til mulige besøgende inden for HR-området. Du får 100 trykte invitationer, som du kan sende til nye og gamle kunder. Du får desuden en elektronisk version af invitationerne, hvor jeres logo er på forsiden.

  • Profilering med tekst: Firmaomtale med logo på Træfpunkt HR's hjemmeside.

  • Webprofilering: Logo samt link på Udstillerlisten.

  • Webbanner: Træfpunkt-banner til jeres website, som kan linkes til Træfpunkt-websitet med information og forhåndsregistrering for de besøgende.

Se stand eksempler!

Ønsker du ekstra synlighed under messen?

Få større synlighed på messen med ekstra markedsføring. Vi tilbyder en række spændende muligheder, der giver dig ekstra synlighed og øger din eksponering i forbindelse med messen.

Indstik i goodie bag'en

Ved ankomst får alle besøgende udleveret en goodie bag. Som udstiller kan du få dit logo på tasken eller lægge en reklamesag i (f.eks. slik, brochure, kuglepen, USB, nøglering eller andet).

Logo på goodie bag'en: 9.000,-

Reklame i goodie bag'en (max. 300 g): 9.000,-

Samlet pris: 15.000,-

Bannereksponering

Supplér din stand med et banner i et af messens trafikerede områder, f.eks. ved midtergangen, caféområdet eller scenerne. Dit firmanavn og logo kan blive set i sammenhæng med alle messens spændende aktiviteter eller på fællesområderne.

Pris for banner: 6.000,-

Skærmeksponering

Fang de besøgendes interesse på vej rundt i hallen. På storskærme placeret rundt i hallen kan du købe 10 sekunders eksponering ved et PowerPoint still-billede. Indlæggene vises hver dag og kører i loop.

Pris: 3.000,-

Talertid på Speakers Corner

Præsenter dine produkter, ydelser eller andet for en større gruppe af besøgende. En taletid på 20 minutter på Speakers Corner giver dig denne mulighed.

Pris: 8.000,- (Begrænset antal)

Få en talertid på Speakers Corner

Præsenter dine produkter, ydelser eller andet for en større gruppe af besøgende.
Pris: 8.000,- (Begrænset antal)

PARKERING OG ANDET

Info til udstillere

Det er ikke tilladt at parkere foran eller omkring Øksnehallen. Forbuddet gælder både på opstillingsdagen og på de to messedage.

På opstillingsdagen (dagen før messen) må du som udstiller køre ind på forpladsen for at læsse messeudstyr og andre materialer af. Når aflæsningen er overstået, skal bilen straks fjernes.

Vi holder infomøde i Øksnehallen den 13. august 2025.

Det er muligt at deltage på mødet online og herefter sendes optagelsen ud til alle udstiller. 

Find alle infomationer på Øksnehallens hjemmeside:

Se vores Besøgsbrochure 

Har du husket at bestille alt det, som du skal bruge til din stand?  
•    Har du tryksager? 
•    Har du bannere?
•    Inventar? 
•    Andet? 

Træfpunkt HR bliver holdt i Øksnehallen, København.
Adresse: Halmtorvet 11, 1700 København.

  • Datoer: Den 24. og 25. september 2025

  • Åbningstider: kl. 09:00 - 16:00

  • Check ind: Fra kl. 08:00

  • Opbygning: Den 23. septemper - Hallen er åben mellem 09:00 - 22:00.

Hos DANSK HR gør vi meget for at tiltrække flest mulige besøgende, men vi har også brug for, at du som udstiller bruger dit netværk, kommunikationskanaler, uddeler invitationer og så videre.

Træfpunkt Logo_hvid
Træfpunkt logo_sort og blå

Hent logo til brug på jeres website, sociale medier, i nyhedsmails etc., som kan linkes til Træfpunkt-websitet med information og forhåndsregistrering for de besøgende.

Slogans/tekster som du frit kan benytte:

  • Til september samles HR-ansvarlige fra hele landet for at lære af eksperterne og afsøge markedet for nye produkter, der kan optimere HR-arbejdet.
  • På Træfpunkt får du alt, du skal vide om HR – samlet under et tag på to dage. Så hvis du vil opdateres på de nyeste trends, få nye værktøjer og ny inspiration samt netværke med den danske HR-branche, skal du besøge Træfpunkt HR 24. og 25. september 2025.
  • Danmarks største HR-event.
  • En unik mulighed for dig for at blive opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Her kan du blive inspireret og møde de mennesker og virksomheder, der går forrest med de nye tendenser, trends og udvikling.
  • Alt du skal vide om HR – samlet under et tag i to dage.
  • Unikt HR-mødeforum hvor over 2000 HR-ansvarlige mødes for at få inspiration, vidensdele, netværke og høre om nye tendenser.
  • Oplev en række faglige stærke keynotes, som præsenterer den nyeste forskning og viden.
  • Gratis adgang i Øksnehallen.
  • Mød over 140 udstillere og få et overblik over de mange HR-produkter og services, der findes på markedet.
  • Vær med når hele den danske HR-branche samles.

Brug #TræfpunktHR og #DANSKHR på Linkedin

Del gerne, at I er udstiller på diverse medier:

  • Hjemmeside, Nyhedsmail, LinkedIn osv. 

  • Fortæl om Træfpunkt og del invitationer ud til: 
    • Kundemøder eller andre arrangementer og events I afholder
    • Jeres interne og eksterne netværk
  • Læg nvitationer i receptionen
  • Skriv og indsæt logo eller webbanner i auto signaturen i e-mails
  • Få jeres HR-afdeling til at hjælpe med at markedsføre messen og jeres deltagelse som udstiller

 

Få rabat på tryksager som udstiller

VIBLA ApS tilbyder alle udstillere på Træfpunkt HR® 10% rabat på alle deres produkter i forbindelse med messen. 

Vil du vide mere?

SALGS- OG FINANS ANSVARLIG

Anne Platz Kjeldgaard

HR-KONSULENT & NETVÆRKSCHEF

Tina Pedersen