BLIV UDSTILLER PÅ TRÆFPUNKT HR

I 2025 deltog 2356 besøgende på Træfpunkt HR

På Træfpunkt HR kan du møde mange danske HR-ansvarlige. De mødes for at finde deres næste leverandører, dele viden og erfaring samt netværke.

Når du booker stand på Træfpunkt HR, får du ud over standen også markedsføring.

Nedenfor ser du, hvad udstillerpakken indeholder.

  • Stand: Standene er 4, 6 og 9 m², og de kan sammensættes efter behov.

  • Profilering ved annoncering: Profilering i form af logo ved annoncering af Træfpunkt HR.

  • Profilering med tekst: Firmaomtale med logo på Træfpunkt HR's hjemmeside.

  • Webprofilering: Logo samt link på Udstillerlisten.

  • Webbanner: Træfpunkt-banner til jeres website, som kan linkes til Træfpunkt-websitet med information og forhåndsregistrering for de besøgende.

OBS! Messen flytter lokation, dette er fra tidligere år, hvor det blev afholdt i ØksnehallenSe stand eksempler!

Skal du være med i 2026?

Vær en del af næste års største HR-event – book jeres stand allerede nu til den 16. og 17. september 2026.

Ønsker du ekstra synlighed under messen?

Få større synlighed på messen med ekstra markedsføring. Vi tilbyder en række spændende muligheder, der giver dig ekstra synlighed og øger din eksponering i forbindelse med messen.

Indstik i goodie bag'en

Ved ankomst får alle besøgende udleveret en goodie bag. Som udstiller kan du få dit logo på tasken eller lægge en reklamesag i (f.eks. slik, brochure, kuglepen, USB eller andet).

Logo på goodie bag'en: 15.000

Reklame i goodie bag'en (max. 300 g): 8.000


Bannereksponering

Supplér din stand med et banner i et af messens trafikerede områder, f.eks. ved midtergangen, caféområdet eller scenerne. Dit firmanavn og logo kan blive set i sammenhæng med alle messens spændende aktiviteter eller på fællesområderne.

Pris for banner: 6.000

Skærmeksponering

Fang de besøgendes interesse på vej rundt i hallen. På storskærme placeret rundt i hallen kan du købe 10 sekunders eksponering ved et PowerPoint still-billede. Indlæggene vises hver dag og kører i loop.

Pris: 1.500

Talertid på Speakers Corner

Præsenter dine produkter, ydelser eller andet for en større gruppe af besøgende. En taletid på 20 minutter på Speakers Corner giver dig denne mulighed.

Pris: 8.000

PARKERING OG ANDET

Info til udstillere

Information vedrørende Træfpunkt HR bliver tilgængelig i løbet af året.

Opbygning: Den 15. september 2026.

Dato vedrørende infomøde offentliggøres på et senere tidspunkt.

Har du husket at bestille alt det, som du skal bruge til din stand?  
•    Har du tryksager? 
•    Har du bannere?
•    Inventar? 
•    Andet? 

Træfpunkt HR 2026 

📅 Dato: den 16. og 17. september.

📍Adresse: Lokomotivværkstedet, Otto Busses Vej 5A, 2450 København SV – kun én station fra Københavns Hovedbanegård (via Dybbølsbro). Gode bus- og cykelforbindelser. Der er også parkering tæt på.

🕰️ Tid: 09:00 til 16:00

Hos DANSK HR gør vi meget for at tiltrække flest mulige besøgende, men vi har også brug for, at du som udstiller bruger dit netværk, kommunikationskanaler, uddeler invitationer og så videre.

Hent logo til brug på jeres website, sociale medier, i nyhedsmails etc., som kan linkes til Træfpunkt-websitet med information og forhåndsregistrering for de besøgende.

Slogans/tekster som du frit kan benytte:

  • Til september samles HR-ansvarlige fra hele landet for at lære af eksperterne og afsøge markedet for nye produkter, der kan optimere HR-arbejdet.
  • På Træfpunkt får du alt, du skal vide om HR – samlet under et tag på to dage. Så hvis du vil opdateres på de nyeste trends, få nye værktøjer og ny inspiration samt netværke med den danske HR-branche, skal du besøge Træfpunkt HR 16. og 17. september 2026.
  • Danmarks største HR-event.
  • En unik mulighed for dig for at blive opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Her kan du blive inspireret og møde de mennesker og virksomheder, der går forrest med de nye tendenser, trends og udvikling.
  • Alt du skal vide om HR – samlet under et tag i to dage.
  • Unikt HR-mødeforum hvor over 2000 HR-ansvarlige mødes for at få inspiration, vidensdele, netværke og høre om nye tendenser.
  • Oplev en række faglige stærke keynotes, som præsenterer den nyeste forskning og viden.
  • Gratis adgang.
  • Mød over 140 udstillere og få et overblik over de mange HR-produkter og services, der findes på markedet.
  • Vær med når hele den danske HR-branche samles.

Tag os gerne med @Træfpunkt HR og @DANSK HR på Linkedin

Del gerne, at I er udstiller på diverse medier:

  • Hjemmeside, Nyhedsmail, LinkedIn osv. 
  • Fortæl om Træfpunkt og del invitationer ud til: 
    • Kundemøder eller andre arrangementer og events I afholder
    • Jeres interne og eksterne netværk
  • Læg invitation i receptionen
  • Skriv og indsæt logo eller webbanner i auto signaturen i e-mails
  • Få jeres HR-afdeling til at hjælpe med at markedsføre messen og jeres deltagelse som udstiller

 

Få rabat på tryksager som udstiller

VIBLA ApS tilbyder alle udstillere på Træfpunkt HR 10% rabat på alle deres produkter i forbindelse med messen. 

Vil du vide mere?

SALGS- OG FINANS ANSVARLIG

Anne Platz Kjeldgaard

VIRKSOMHED

DANSK HR