Adobestock 37729970

Ekstra hjælp til medlemmer under Coronakrisen

Hos DANSK HR vil vi gøre vores bedste for at understøtte vores medlemmer i den svære situation, vi står i på grund af CoVid-19. Derfor har vi sat nogle særlige tiltag i gang, som du som medlem kan benytte dig af under krisen.

LIVE med DANSK HR

Vi er i en hel særlig situation i øjeblikket, og vi har brug for hinanden. Vi vil gerne hos DANSK HR give dig mulighed for, at du kan være online med os, men vi vil også gerne skabe et forum, hvor du kan komme i dialog med dine HR-kollegaer. Vi laver derfor et digitalt ”netværksforum”, hvor vi sætter fokus på aktuelle HR-emner relateret til Coronasituationen og de personale- og ansættelsesretlige konsekvenser, hvor der også vil være mulighed for at du kan få svar på dine personalejuridiske spørgemål - enten spørgsmål relateret til dagens oplæg eller øvrige spørgsmål, du har brug for svar på.
Det er to gange om ugen kl. 11.00.

Læs mere, se temaerne og find mødelinks her

Udvidet telefontid for gratis juridisk rådgivning

I de kommende uger udvider vores juridiske rådgivning, så du kan få fat i os det meste af dagen. Telefontid:

Mandag til torsdag kl. 9.00 - 15.00:
Ring til Legal Advisor i DANSK HR Tina Halkiær Olesen på 28 97 74 11

Du kan også stadig skrive på jura@danskhr.dk

Mere målrettet kommunikation 

Vi øger også den digitale kommunikation til alle medlemmer med HR-viden, værktøjer og nyheder, som alle vil være praktisk orienteret og understøtte det arbejde HR står overfor i denne kritiske Coronasituation.  

Det vil sige, at du den kommende periode vil opleve at få flere mails fra os end normalt – dette er udelukkende for at understøtte dig i denne tid.

 

Er du ikke medlem, kan du melde dig ind her

Læs også om 3 måneders gratis medlemskab her